De voorbereiding - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Juliette Mouton - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Juliette Mouton - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: juliettemouton

Blijf op de hoogte en volg Juliette

05 Februari 2011 | Nederland, Beekbergen

Hoi allemaal!

Nou… vanaf nu kunnen jullie mijn spectaculaire, avontuurlijke maar vooral ook zonnige stagereis volgen!!

In april ga ik beginnen aan mijn stage op Sint Maarten, op de afdeling kraam/kindergeneeskunde.
Dit ga ik samen doen met 3 klasgenoten. Voordat dat allemaal zover is moet er nog heel wat gebeuren. Zo moet er een tuberculose test en een mrsa test worden afgenomen. Als hier de uitslagen van binnen zijn kunnen we verder gaan kijken naar huisvesting, tickets boeken en nog veel meer regeldingen. Samen met mijn beste maatje Bopz (Sharon)ga ik nog een week door naar Curacao. Super veel zin in!!!

Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn, laat ik het jullie weten.

Groetjes Juliette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beekbergen

Buitenland stage

Recente Reisverslagen:

08 Juli 2011

Einde stage

25 Juni 2011

de laatste weken

27 Mei 2011

Ouders op bezoek

17 Mei 2011

Nurse week

10 Mei 2011

De tijd vliegt
Juliette

Actief sinds 31 Jan. 2011
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 67281

Voorgaande reizen:

09 December 2016 - 18 December 2017

Aruba

19 April 2011 - 19 Juli 2011

Buitenland stage

Landen bezocht: