Bijna vertrekken!!! spannend!! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Juliette Mouton - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken!!! spannend!! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Juliette Mouton - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken!!! spannend!!

Door: juliettemouton

Blijf op de hoogte en volg Juliette

18 April 2011 | Nederland, Apeldoorn

Hallo allemaal,
Het gaat dan straks echt gebeuren. De koffers zijn gepakt (al wil je niet weten hoe, haha). Het past allemaal net, en in totaal zit ik 1 kilo onder het maximale gewicht van 46 kilo, hehe. Nou heb ik nu nog niet het idee dat ik iets vergeten ben maar wellicht kom ik daar op Schiphol of Sint-Maarten wel achter. We zijn vanmiddag al ingecheckt zodat we dat daar niet meer hoeven te doen.

Vannacht om 4 uur hebben we afgesproken op een plek om zo gezamenlijk te kunnen vertrekken naar Schiphol, zo voorkomen we dat iedereen weer ergens anders staat.

Ik vind het allemaal erg spannend vooral de landing op Sint-Maarten zal mij benieuwen. Als we in Sint-Maarten op het vliegveld staan dan komt degene die ons een auto verhuurt ons ophalen. Het is een automaat trouwens, ben dus zeer benieuwd hoe we daar in wegrijden =).

Nou mensen, ik zeg tot het volgende reisverslag vanuit Sint-Maarten!!

Liefs!!

• 18 April 2011 - 17:30

Elizabeth:

Heel erg veel plezier daar!
    en een goede reis natuurlijk..
    x

• 18 April 2011 - 18:03

Litania:

Hee Juul,
    Ja, 't komt nu wel héél dichtbij hè? Spannend! Jullie gaan vast en zeker een geweldige tijd tegemoet op St. Maarten en daarna nog een weekje op Curacao. Geniet er van en heel, heeeeel misschien kom ik nog even een keertje "buurten".
    Liefs,
    Litania